KUNDE ANMELDELSER

testemonial small

 

Din vurdering af mine services kan hjælpe andre med at afgøre om Digitalsupport er det de søger.

Tilføj din anmeldelse her

Ødelagt harddisk

Jeg havde en harddisk, som desværre havde fået en hård medfart for år tilbage - den kunne ses, men der kom skrabe- og pivelyde fra den når den blev tilsluttet en PC.
Harddisken indeholdte samtlige minder, faktisk filer helt tilbage fra 1992, så var en 20 års minder, som var samtlet her - og nu utilgængelige.
 
Det gjorde meget ondt, og jeg gik mange år og overvejede om jeg turde få den endelig dom - intet kan reddes - eller om jeg blot skulle leve i min egen lille lykkebobbel og blot mindes "hele mit liv", som jo var på harddisken.
2017 blev så året hvor nok var nok, og jeg gik på nettet for at se om jeg kunne finde et firma, som kunne hjælpe mig med opgaven - og her kom jeg forbi Digitalsupport.dk.
Der var mange positive anmeldelser, og det virkede yderst proffesionelt.
 
Når man taler om, at der kun er enkelt spinkel chance for at redde sin data, så har man brug for et tillidsforhold med det samme - og her træder Allan ind med bravour! 
Den menneskelige kontakt er vigtig for mig, så min første kontakt var pr. telefon - og der bliver man mødt af en menneskelighed og forståelse, som understreget ovenover.
Vi aftalte at jeg sendte en mail for at lette "papirarbejdet", dvs. de fornødne informationer om både harddisk og skaden, og fremsendte herefter disken til Digitalsupport.
Allan modtager disken og får åbnet den - første analyse viste at 2 af læsehovederne var defekte, en meget alvorlig skade - her tænkte jeg med det samme, at min antagelse var korrekt, intet kunne reddes.

Allan beroliger dog i samme mail om at han ikke tror det er en umulig opgave og vil gerne give den et forsøg - jeg skulle blot vælge niveauet, og da jeg havde ventet x antal år, så tog jeg den gyldne middelvej, "Normal".
Da de 2 uger var gået - 2 uger hvor tankerne er gået i både positiv og negativ retning - hører jeg med Allan hvad status er.
Her fortæller Allan at hans første forsøg på at redde data var gået død, de nye læsehoveder havde også givet fortabt - men der var bestilt nye hoveder hjem til endnu et forsøg.
Allan undskyldte også, min sag var desværre blevet arkiveret forkert, som en "slow" opgave.
Det kan ske at ting arkiveres forkert, det kender vi alle, men her viser Allan igen sin professionelisme og endnu en af grundene til at jeg ikke kan give mindre end topkarakter.
Jeg sidder i hvert fald tilbage med en følelse af at Allan nu arbejdede med opgaven, som en "Express"-opgave. Der blev arbejdet med min disk til langt ud på aftenen (senere end 2200) og efterfølgende tager Allan sig tiden til at give mig en opdatering - disken er så skrøbelig, at den er nødt til at være under supervison, når dataudtræk sker. 
Jeg blev mere end lykkelig: "når dataudtræk sker". Det havde lykkedes Allan at redde noget data, jeg kunne se frem til at få gensyn med nogle af mine 20 års minder!
Dagen efter, ved middagstid, kommer den endelige melding:
432 filer, 46 GB kunne ikke reddes grunden de skader, som var sket.
61816 filer, 554 GB kunne reddes
Jeg får en mail med et link - her kunne jeg se alt hvad der kunne reddes, altså UNDER 48 timer efter de nye læsehoveder ankom.
Allan skriver også at jeg gerne må vurdere om det er prisen værd - det skulle jeg ikke tænke lang tid over: Allan havde reddet 99,3% af mit data!
Af det defekte data kan jeg at omveje redde de fleste billeder - og det resterende var uden betydning eller en recovery jeg har lavet for en veninde - så det reele reddede data er nok nærmere 99,9%
Allan viser igen sin professionalisme og tager fejlarkiveringen på hans skuldre, og satte prisen ned til "slow", selvom der, fra mit synspunkt, samtidig blev arbejdet med den som en "express" opgave. Det kan jeg kun tage hatten af for, kundeservice ud over alle forventninger!

Så Allan, tak! 
Tak for at give mig "mit elektroniske liv" tilbage - skulle jeg nogensinde få brug for en recovery, så vil du være den eneste, som jeg vil kunne overlade sådan en opgave til!

René Lohmann - 7. april 2017

Vurdering: rating starrating starrating starrating starrating star

Data recovery og dataredning

  • Professionel data recovery
  • Gratis express analyse for alle
  • No cure - No pay garanti
  • Vælg mellem 3 forskellige ekspeditionstider
  • 24/7 express service tilbydes

Start din dataredning her

  • Step 1 - Registrer din opgave
  • Step 2 - Send eller indlever til  Gratis analyse
  • Step 3 -  Modtag tilbud på dataredning samme dag
start din data recovery her